3 jocuri anti-plictiseala pentru copiii de peste 4 ani

3 jocuri anti-plictiseala pentru copiii de peste 4 ani
Pentru ca ele reprezinta o parte din viata copiilor nostri, jucariile si jocurile trebuie sa aduca zambete copiilor, dar si sa ofere un plus in educatia acestora. Daca o jucarie este uitata intr-o cutie, inseamna ca aceasta nu si-a indeplinit scopul pentru care a fost creata. Asadar, nu conteaza cat de multe si cat de valoroase sunt jucariile pe care cei mici le primesc, ci plusul de valoare pe care il aduc copiilor.
Astazi iti prezint 3 jocuri anti-plictiseala pentru copiii de peste 4 ani, pe care cei mici le vor indragi. Merita testate!

Joc de indemanare - X si 0 saltaret

X si 0 saltaret este un joc de indemanare, dar in acelasi timp este un joc interactiv, care asigura distractia si buna dispozitie. Printre principalele beneficii ale acestui joc sunt: dezvoltarea abilitatilor de manipulare, coordonarea ochi-mana, aprecierea relatiilor spatiale, motricitatii fine, rabdarii si atentiei, dar si antrenarea spiritului competitiv al micutului tau.
Regulamentul jocului este simplu:
- Trebuie asamblata tabla de joc cu ajutorul separatoarelor si a lansatorului de jetoane.
- Fiecare jucator trebuie sa ia cate 9 carduri identice cu monstruleti si lansatorul cu monstruletul aferent.
- Pentru o precizie mai buna, capacul cutiei poate fi utilizat drept tinta.
- Jucatorul care reuseste sa introduca cele mai multe carduri cu monstruleti in aceeasi gaura pana la finalul jocului va castiga.

Joc de indemanare - La pescuit

Jocul este perfect pentru 2-4 jucatori si imbunatateste abilitatile de calcul rapid, atentia si indemanarea. Scopul jocului este sa prinzi cat mai multi pestisori. Singurul dezavantaj este ca in set nu este inclusa o clepsidra sau un cronometru. Noi am imprumutat de la un alt joc 😊 Iata care sunt principalele reguli ale jocului:
- Toate animalutele se pun in cutie si jetoanele pe masa.
- Jucatorii invart pe rand spinnerul iar cel care nimereste cel mai mare numar incepe jocul. In cazul in care este egalitate, se mai invarte o data spinnerul.
- Primul jucator invarte spinner-ul si porneste cronometrul sau intoarce clepsidra.
- Simultan cei 2 jucatori trebuie sa prinda numarul de pestisori indicat de sageata pe spinner, pana la expirarea timpului alocat.
- Dupa scurgerea timpului, jucatorii insumeaza punctele inscriptionate pe animalutele pescuite.
- Jucatorul care a strans cele mai multe puncte castiga runda si primeste un jeton.
- Pentru continuarea jocului, pestisorii sunt pusi la loc in acvariu.
- Jocul continua in mod similar, cu urmatorul jucator si se finalizeaza o data cu terminarea tuturor jetoanelor galbene.
- Jucatorul care a strans cele mai multe jetoane galbene castiga jocul.

Joc interactiv – Secret talent

Secret Talent este un joc cu adevarat interactiv, scopul jocului fiind acela de a ajunge primul la linia de finish, ghicind ce a desenat adversarul. Jucatorii trebuie sa isi aleaga pionii si sa ii pozitioneze pe linia de start. De asemenea, fiecare jucator pregateste suprafata de desen si isi alege un marker pentru a desena.
Regulamentul jocului:
- Jucatorul/ echipa care nimereste cel mai mare numar la zar incepe jocul.
- Jucatorul care da cu zarul inainteaza pe tabla de joc atatia pasi cat indica numarul de la zar si in functie de casuta pe care a nimerit trebuie sa deseneze. Exista o casuta neinscriptionata pe care daca nimeresti stai o tura.
- Celalalt jucator trebuie sa ghiceasca imaginea pe care adversarul o deseneaza adresandu-i maxim 10 intrebari.
- Daca raspunsul este corect el se poate deplasa 2 casute inainte.
- Daca jucatorul descopera raspunsul corect in mai putin de 5 intrebari se poate deplasa 3 casute.
- Daca jucatorul nu descopera raspunsul corect face un pas inapoi pe tabla de joc.
- Dupa care este randul adversarului.
- In cazul in care la joc participa 2 echipe si una dintre ele nu a ghicit raspunsul corect, membrii echipei adversare pot incerca sa ghiceasca obiectul desenat din maxim 3 intrebari, cu conditia ca ei sa nu vada desenul. In cazul in care nici acestia nu ghicesc, pionul ramane pe aceeasi casuta.
Tematica pentru desen poate fi aleasa din 4 categorii: alimente, animale, meserii si inca o categorie, la alegere. Jocul este interesant deoarece contribuie la dezvoltarea abilitatii de exprimare a celor mici, a gandirii creative, a imaginatiei si, de ce nu, a talentului la desen.
 

Suport clienti Luni-Vineri, 08:00-16:00

0711086082 contact@kiddia.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!